عباس أبو الحسن يهاجم رامز جلال والسبب "رامز قرش الغش"!

  • خبر
  • 03:08 صباحًا - 20 يوليو 2014
  • 1 صورة



عباس أبو الحسن

انضم الفنان عباس أبو الحسن لقائمة الفنانين الذين يشككون في مصداقية برنامج الفنان رامز جلال الشهير " رامز قرش البحر"، حيث اعتبر أبو الحسن أن ردود الأفعال والانفعالات التي تصدر عن الفنانين في البرنامج غير صادقة.

وكتب أبو الحسن عبر حسابه الشخصي بموقع "فيس بوك": "1- مافيش ولا ضحية صرخت وقالت يالهوي قرش !! أما شافت العشروميت زعنفه بتلف حوالين الزودياك الغرقان... معلش دي غلطة من كاتب السيناريو، 2- مافيش ولا ضحية بعد ما عرفت انها فكاهة قالت يا لهوي موبايلي باظ..محفظني اتنيلت.. فلوسي باشت !! .. معلش دي غلطة من كاتب السيناريو برضه".

وتابع أبو الحسن "3- مافيش ولا ضحيه وهي منفعلة وبتشتم ببابا وماما ومش طايقة أبوهم المفروض صرخت في بتوع الكاميرات اللي تقريبا دافسين كاميرتهم في وشها وقالتلهم يتصوروا ايه يا ولاد الوسخة ؟!.. معلش دي غلطة من كاتب السيناريو".

وهاجم أبو الحسن رامز جلال، ووصفه بلفظ خارج حيث قال "رامز جلال كان هايعمل حلقة مع توم هانكس وهو في الغردقة بس باظت علي ألفين جنيه وبشكير كبير وإن توم مش عارف ينطق الخـ وهو بيدرب على: يارامز يا بن الـ....".

وقد علق الشاعر الغنائي أيمن بهجت قمر على أبو الحسن قائلًا "اقسم بالله على يدي في حلقة النهاردة حلمي بكر ماكانش عارف"، كما أيدته النجمة نجلاء بدر "أنا ماحدش قالي خالص".

وأضافت "أنا والله ماحدش قالي بجد لو كنت أعرف ما كنتش روحت أصلا وده عملته في برنامج تاني لما عرفت اعتذرت ومن بعد اللي حصل في برنامج رامز أصلا اعتذرت عن كل البرامج خوفًا من أنها تطلع مقلب تاني".

جدير بالذكر أن برنامج "رامز قرش البحر" يعد من أكثر البرامج الرمضانية متابعة ومشاهدة خلال شهر رمضان الكريم، ويعرض بشكل يومي عبر شاشاة قناة "MBC" مصر.



تعليقات