صور | سارة درزاوي توجه رسالة مؤثرة لإسراء عبدالفتاح قبل حفل زفافها

  • خبر
  • 06:49 مساءً - 11 سبتمبر 2017
  • 1 صورة
  • 15,041 مشاهدة



سارة وإسراء

يحتفل مساء اليوم الاثنين 11 سبتمبر كل من الممثلين حمدي الميرغني وإسراء عبدالفتاح بحفل زفافهما وسط حضور زملائهما من فريق "مسرح مصر" وعدد من مشاهير الفن.

وحرصت الممثلة سارة درزاوي نجمة "مسرح مصر"، على تهنئة صديقيها حمدي وإسراء بكلمات مؤثرة عبرت من خلالها عن فرحتها بزواجهما.

ونشرت "سارة" عدة صور تجمعها بحمدي وإسراء معلقة: "إسراء وحمدي، البنت الطيبة الجدعة اللي ربنا رزقها من فضله إنها عرفت تختار شريك المشوار والرحلة. اختارت سند. اللي واقفة جنبه وهتفضل كده عشان هي من أصل طيب، والبني آدم الراجل قوي. عشرة عمري. الجدع قوي قوي. اللي كان قد كلامه ووعوده و اختار بنت الناس اللي تسنده في الدنيا. اللي شايلها في عينيه ومراعي فيها ربنا".

وأضافت :"إخواتي اللي ربنا رزقني بيهم. بارك الله لكما. وبارك عليكما. وجمع بينكما في خير. وحرسكم من كل أذى. ومن كل نفس حاقدة أو حاسدة. ربنا يرعاكم و يحفظكم ويسعدكم. ويرزقكم عمر طويل سوا. مليان فرحة وسعادة. فرحتي ماتتوصفش كأنه فرحي أنا والله. وأهو باين من أول صورة. الحلم بيتحقق".

إسراء و حمدي ❤ البنت الطيبة الجدعة اللي ربنا رزقها من فضله إنها عرفت تختار شريك المشوار والرحلة .. اختارت سند ... اللي...

Gepostet von Sara Derzawy am Montag, 11. September 2017

الأكثر مشاهدة


تعليقات